Risk Mafia

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

2 مشترك

كلمات اغاني تامر حسني...

قلب فلسطين
    قلب فلسطين
    مافـــــــــــيا مميز
    مافـــــــــــيا مميز

انثى
    الهواية : كلمات اغاني تامر حسني... Wrestl10
    المزاج : كلمات اغاني تامر حسني... Maa11
    الوسام : كلمات اغاني تامر حسني... Member

كلمات اغاني تامر حسني... Empty كلمات اغاني تامر حسني...

مُساهمة من طرف قلب فلسطين 19/8/2008, 6:20 am

1.ارجعلي
    حبيبي انا قلبي واجعني أنت عامل فيا إيه أنت ساحرني ولا إيه ما كل الناس بتقدر تنسا تنسا طب انا مش قادر انساك ليه
    ارجعلي انا قلبي معاك مش قادر انس هواك يا حبيبي يا احلى ملاك يا روح الروح 2
    عندي امل كلي أمل أشوفك تاني فحضني وأيه العمل أيه العمل ارجعلي تاني وخذني 2
    انا تعبان من غيرك اسمعني وراضي ضميرك لو عاد تسبني
    لغيرك أنا والله أموت
    ساكت ليه حتعمل ايه يا مالك روحي وامري شفت حصلي عشانك ايه فرحني لو يوم في عمري 2
    فين ايام ليالينا والفرحة يلي في عينينا لما بنكون لوحدينا ودايبين في غرام
    انا تعبان من غيرك اسمعني وراضي ضميرك لو عاد تسبني
    لغيرك أنا والله أموت
    8-حاسس بخوف
    حاسس بخوف عمال بيبعد قلبي عنك ما اعرفش ليه ما بقتش حاسس بحاجة منك وكتير بكون انسان غريب وانا جوا حضنك وانا جوا حضنك
    بشوف كلام في عينيك ما لوش غير معنى واحد ان النهاية لكل حاجة بينا جاية فاكر زمان انا وانت كان احساسنا واحد دلوقتي وانت معايا برضو بعيد عليا
    ايام سنين وانا عشت سايب روحي عندك وما جاش في بالي ان انت تقسا وتنسى وعدك شئ مستحيل اتخيل الايام في بعدك ولا لحظة بعدك
    بشوف كلام في عينيك ما لوش غير معنى واحد ان النهاية لكل حاجة بينا جاية فاكر زمان انا وانت كان احساسنا واحد دلوقتي وانت معايا برضو بعيد عليا

9-محدش حاسس بيا
    محدش عارف حاجة محدش حاسس بيا ايوا ببقى في وسط الناس والوحدة بتقتل بيا
    محدش عارف حاجة محدش حاسس بيا ايوا ببقى كتير فرحان ودموعي جوا عينيا
    كم واحد بيسأل عني كم واحد بيحس بهمي واحد اتنين تلاتة يا عين و الباقي بعيد عني
    يلي تاعبني وقت الفرحكلوا حبيبك كلو معاك ولما يا عيني تحس بجرح كلو يسيبك وبينساك
    بتفرج من بعيد لبعيد على الناس بتفرج بدموعي وبيتمنولي الحزن يزيد ولا يتمنو رجوعي

10-كل سنة وانت طيب
    كل سنة وانت طيب ومن قلبي قريب و السنة دي معايا و الجاية ويايا يا اغلى الحبايب يا سكر ودايب يا كل الحبايب كلك خير وطيب
    وعمري يلي جاي حشيلك بين عيوني شيل ولو حقدر يا روحي حجبلك نجوم الليل حبيبي معاك الحب طعمو جميل
    وكل سنة وانت طيب
    عيونك حبيبي رموشك يا عيني خدودك يا سيدي يا سيدي الله عليك وعيدك ده عيدي وحبك نصيبي وقلبك حبيبي حبيبي انا عمري ليك
    وعمري يلي جاي حشيلك بين عيوني شيل ولو حقدر يا روحي حجبلك نجوم الليل حبيبي معاك الحب طعمو جميل

11- صوتك
    صوتك متغير كده ليه في حد جمبك ولاايه خلاص فهمت وحقفل بس قبل ما اقفل سلميلي عليه
    وقوليلو ياخد باله منك زي ما كنت انا بخاف عليكي ويحاول على قد ما يقدر يحميك و يحافظ عليكي
    ليه عملتي كده مع واحد حبك كده
    ما كل زمبو انو اداكي كل ما عندو و خلاكي اغلا ما عندو في الاخر تبقى نهايته كده فرحانة بيلي جمبك طبعا ما هو زيك وشبهك فعلا بكرة حيعمل فيكي زي ما عملتي كده
    وقوليلو ياخد باله منك زي ما كنت انا بخاف عليكي ويحاول على قد ما يقدر يحميك و يحافظ عليكي

12-الله يباركلي فيك
    يا حبيبي من حبي فيك لا حتكلم ولا غنيلك من اليوم ده ححبك حب كبير يخليني حبيبي ادعيلك
    الله يباركلي فيك يا اغلى من عينيا الله يخليني ليك واجبلك الدنيا ديا
    الله الله الله
    يحميك حبيب يا عمري يا غالي ويخليك ليا
    انا قدامك وبين ايديك انا كلي علشانك و ملكي ليك
    سألت قلبي بحبك قد ايه و قلي قلبي ده حب جديد عليه
    الله يباركلي فيك يا اغلى من عينيا الله يخليني ليك واجبلك الدنيا ديا

13-انا ولا عرف
    انا ولا عرف انا مالي ولا ايه يلي جارلي بحبك يا حبيبي بحبك وحتجنن عليك انا بقى حالي ما هو حالي ولا شاغل بالي يا عمري غيرك يا عمري والله هموت عليك
    حبيبي دي هي نهفة تقولها وعارف معانيها يبقى انت عايزني اروح فيها يا حبيبي انا
    والبوسة دي مني انا على ايدك واحدة وعلى خدك مية واحدة يا عمي ومين ادك يا سيدي انا
    انا ولا عرف انا مالي ولا ايه يلي جارلي بحبك يا حبيبي بحبك وحتجنن عليك انا بقى حالي ما هو حالي ولا شاغل بالي يا عمري غيرك يا عمري والله هموت عليك
    محتاج لكل يلي فيك خليني في حضنك

lonely girl
    lonely girl
    مافـــــــــــيا مميز
    مافـــــــــــيا مميز

انثى
    المزاج : كلمات اغاني تامر حسني... 910

كلمات اغاني تامر حسني... Empty رد: كلمات اغاني تامر حسني...

مُساهمة من طرف lonely girl 20/8/2008, 2:29 am

مشكووووووووووووووورة حبيبتي نونا لك أحلى نونا والله
    قلب فلسطين
    قلب فلسطين
    مافـــــــــــيا مميز
    مافـــــــــــيا مميز

انثى
    المزاج : كلمات اغاني تامر حسني... Maa11

كلمات اغاني تامر حسني... Empty رد: كلمات اغاني تامر حسني...

مُساهمة من طرف قلب فلسطين 20/8/2008, 5:19 am

يسلمو يا عمري ع الرد

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو 8/5/2024, 4:25 am